3.07.2007

Pičujeme na obchody...

Ok tak sme tu po dlhom čase zase s našimi postrehmi. V prvom rade by som chcel podotknúť, že písať tieto riadky je pre mňa vážne náročné, lebo som si včera zajebal prst do dverí a bolí to jak ďas.
Takže, pôjdeme k téme. Človek by si pomyslel, že na obchodoch vlastne nieje nič zlé. Distribuujú pre nás užitočné potraviny, šaty, náradie a všetky možné produkty. Ale v poslednom čase stále keď idem nakupovať tak mám pocit že ma jebne o zem z prístupu niektorých veľkých spičených obchodných reťazcov, ktoré si myslia, že zákazník je uslintaný idiot, do ktorého môžeme vtlačiť hocičo čo lekári v guatemale prehlásili ako "stráviteľné". Napríklad pojebané limonády v T*scu, kde ovocie, z ktorého je príchuť, videli developeri produktu maximálne tak na fotografii, aj to čiernobielej. Alebo si ide človek kúpiť majonézu a doma zistí že to je "novinka" s príchuťou vyjebaného citrónu. Takéto veci môžem mrdať. Našťastie sa týmto produktom dá pomerne jednoducho vyhnúť ak čkovek nieje kokot.
Avšak vec, ktorej sa bohužiaľ nikdy nevyhneme je samotný proces nákupu. Keď idem s košíkom k pokladniam a tam vidím, že ten rad okolo ktorého som prešiel pri oddelení údenín je vlastne rad ku hlavnej pokladni, mám pocit, že začnem vraždiť. Ale to ešte nieje všetko. Človek si vystojí ten skurvený rad (počúva pri tom ojeby čo púšťajú z úst ľudia pred ním a ľudia za ním), ale tesne pred koncom, keď sa už už má dostať k pokladni sa niečo poserie. Môže sa stať že dôjde páska v pokladni, alebo najaká piča desať minút zápasí s kreditkou, alebo si nejaký kokot nevie spomenúť na svoj vlastný PIN, alebo predavačka nevie kód nejakého vyjebaného exotického chleba alebo supernízkotučného jogurtu čo si nejaká kurva pred vami kupuje, alebo sa tam zastaví nejaký fas a začne s predavačkou pred vami vyjednávať o zľavách na polievky v prášku, alebo sa nejakému jebovi nepáči cena niečoho čo si chce kúpiť, lebo si zle pozrel cenovku. To je len zopár drobností, ktoré vám môžu spríjemniť váš pobyt v obchode. Ak by som v poslednej dobe mal spičovať každého, čo urobí podobnú kokotinu, tak by sa po tomto meste prechádzalo toľko zjebaných ľudí, že by to jeden nespočítal. Ale, našťastie pre tých kokotov ,Ja som slušný človek. Tak ich posielam Do Piči tu, kde si nemusím brať servítku pred ústa...

Takže ešte raz: "Páľ do Piči ty chuj!!!"

7 comments:

Anonymous said...

Neni nad Eidam Alternavite. To vypada stejne, ma to stejnou barvu a aji obal...ale pri ochutnani se jen ozve: "Co to do pici je?!"

Anonymous said...

Jop...viem presne o čom hovoríš to je tá vyblednutý kokotina čo vyzerá ako eidam ale chutí ako pretavený skysnutý tvaroh :)

Unknown said...

tesco ediam 30%? :P

Anonymous said...

no inak ste skusali tu sracku dat zapiect do mikrovlnky? Kurva normálny syr sa v miktovlnke prkne roztečie a tak...tento nie, ak ho dáš na plátky tak tie sa najprv len zohrajú a potom stvrdnú a začnú vybuchovať ako fazuľa...zajebal som celú mikrovlnku :)

Unknown said...

hmm mozno by bol dobry na obalovanie, kedze sa neroztecie :P

inak to s tou mikrovlnkou mi primonina niekoho s tesco pizzou :P

Anonymous said...

popripade CDckkami ze...

Anonymous said...

zapik: neviem co beries do ust mikrovlnku, ta je momentalne cistejsia nez kedykolvek predtym... :P