11.04.2007

Ospravedlnenie (aneb. Aj tak vás mám v Piči)

Tak aby bolo jasné. Niekoľko ľudí ma ťažko spičovalo, že som prestal písať výpičné príspevky. Sorry.

To je asi tak skoro všetko čo vám k tomu poviem....

Tak nie, je čas na výhovorky. Však to všetci poznáte otáča sa to stále dokola a točí sa to okolo: "Som bol chorý", "Nemal som čas" až po "Umrela Babička".
Pravdu povediac na mňa sa momentálne nevzťahuje ani jedna z možností. Prestal som písať hlavne preto, lebo som nejak nemal náladu pičovať. Bol som šťastný (z istých silne osobných dôvodov). Nie šťastný typu "vyhral som milión" alebo "dnes som sa zas ožral jak prasa", ale naozaj šťastný. Mal som taký ten pocit že je všetko OK, tutti frutti eňo ňuňo GOOD!
Potom som naopak bol príliš nešťastný. A hlavne som bol pár mesiacov ťažko dojebaný.
Ale teraz som sa vrátil ku svojej klasickej vyrovnanej nálade, to znamená že vstávam s nadávkou na jazyku a cez deň sa to len zlepšuje.

Toto je osamelé volanie jedného osamelého človeka, ktorému je kurva jedno, či si to niekto prečíta, alebo nie.


2 comments:

Anonymous said...

Chod do pici:)...len tak...

Unknown said...

Moj clovek!..